de bästa på länge

Godmorgon! Sorry för att jag inte uppdaterade, de var de sista jag tänkte på igår. Men nu så :) Var med fina Lisa igår :D hon hängde med mig efter skolan, vi lagade lite mat och sen satt vi och prata om allt mellan himmel och jord verkligen!! Underbar är hon :) Sen satte vi på en film och tjocka oss med chips och massa gottgott! Mycket behövligt :) Men ja vi hann inte se så mycket på film innan de kom två epor och tvingade med oss ut och iväg! Men de var kul. Åkte runt överallt, en sväng in på ungdommsgården och hälsa på alla små barnen och sånt. Sen stod vi hemma hos mig och köta ett bra tag! Så vi kom väl in vid tolv och sen somna vi vid halv två eller nåt, ingen aning! Hahah sen när jag vaknar på mrgonen får jag höra allt jag gjort i sömnen.. HEMSKT!!! Jag hade pratat med massor av folk, som att jag typ var på fest. Mendan Lisa låg bredvid och gap flabba! Och helt plötsligt hade jag vänt mig om och bara "VEM FAN ÄR DU" och sen "aha Lisa.." innan jag la mig ner igen och sov... HAHAHA JAG ORKAR INTE!!!! Usch!!! :( Men ja Lisa tyckte de var kul iallafall......... 
Och nu idag har vi bara käkat frukost och pratat innan hon åkte hem nu för en liten stund sen. 
Har vart jätte kul och mysigt :D 

Nu ska jag bara ta de väldigt lugnt, kanske kolla på serier eller nåt sånt, standard! 
Så ni får ha de så bra :) 

Bilden är på mig och Lisa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0