autumn


Jacka - H&M // halsduk - gjord av mormor // linne - Vero Moda // kofta - Vero Moda // leggings - Bik Bok // skor - Converse



Här står jag och steker pannkakor och bloggar! Haha typisk torsdag efter skolan ;) Pappa kommer snart hem och då ska maten va klar.
Dagen har vart bra! Slutar ju tidigt på torsdagar så de är ju skönt. Hade iallafall tre lektioner, fyra med en liten kort mentorstid med. Och två av dessa lektioner var madia lektioner så de är ju kul :D Och den tredje var 95 min engelska, inte lika kul ;) 
Man ja som sagt, skönt att sluta tidigt! Kom ju med två tåget istället för fyra tåget. Och haha jag somnade på tåget nästan direkt! Och sov ända tills typ 30 sekunder innan jag hörde "nästan station Tanum, Tanum" rätt maxat tycker jag! 

Ja nu ska jag steka klart dessa pannkakor, lyssna på P3 och ja sen kanske se en film och somna i soffan? Låter ju inte fel direkt! 
 

Du kanske inte skulle vart bra, även fast du skulle sett nåt i mig. Vem vet. Du såg aldrig nåt i mig, och kommer kanske aldrig nånsin se mig alls igen. 
All tid är förbi och borta nu. Jag står på noll och du springer upp mot plus i hög fart här ifrån.

Kommentarer
Postat av: Matilda Martinsdotter ❤

Du är så fin Fanny, saknar dig! :3

Svar: Taack fina fina du :D saknar dig med!
fanny älgemon

2012-09-13 @ 23:26:54
URL: http://mmartinsdotters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0