and now there is no you

Ligger i sängen med två  datorer efter att jag blev utslängd från min plats i vardagsrummet där jag legat ända sen jag kom hem vid två. Jag är helt slut... Gillar inte detta ett dugg :( Också har jag massor av läxor jag inte borde vänta med, men jag orkar ju verkligen inte plugga med den här huvuvärken som inte släpper! Får väll ta de imorgon när jag är hemma hela dan. För nu är de bestämt att jag är hemma imorgon. Inte ett dugg värt att gå till skolan och sen bara vilja åka hem för att jag mår dåligt. En repris från idag är inte behövligt känner jag.
Har inget att skriva direkt... På lördag är de fest!! Så jag har bestämt att då är jag fullt frisk! :) Kan ju inte missa en kväll på Crusaders liksom! Har även också bestämt att den ska va lite lugnare än den förre festen på Crusaders... Fläskläppen är fortfarande inte borta!! Känns ju kanon ;)

Nu ska jag sätta på en film, som jag ändå kommer somna till... Pluggandet får vänta tills imorgon. Fyfyfy.. 

Bild tagen av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0