a day at school



Gokväll på er. Haha jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter! Fyy, men jag ska bara skriva några fina rader här sen ska jag sova, igen... Idag sov jag först på bussen till tåget, sen på tåget till skolan, sen var jag helt totalt slut på första lektionen som var en timme å 25 min matte... Och sen piggnade jag till på andra lektionen som var mediaproduktion och då fick vi gå ut och fota Uddevalla stad. Sen slutade vi faktiskt för dagen... För den tredje och sista lektionen blev inställd. 
Så jag åkte två tåget till Tanum och gick ner till skolan och sprang runt där som en idiot med Lisa Hansson för att hinna fråffa så många lärare och saknade kompisar som möjligt var! Riktigt kul! 
Sen kom jag hem, satte på en film, åt lite mat och sen somnade jag vid typ kvart över sex framför filmen.. Haha de var jag som satte på den, men jag var väll den enda i familjen som inte kollade på den typ.. Men jag sov nu till lite över åtta iallafall... Dumma mamma lät mig inte sova mer :( Men jag är fortfarande as trött så jag ska lägga mig igen nu, hatar detta... Alltid trött, alltid helt jävla slut. Jag vill ha en lägenhet, i Uddevalla, NU! Jag blir iallafall körd till bussen imorgon.. Yeey. Kan stå upp hela tio minuter senare och jag slipper frysa ihjäl påvägen till bussen! Possitivt! 

Bilderna är tagna idag, av mig, på Uddevalla, på mig och en bild på Lisa Broberg! Oooch bilderna är även redigerade i photoshop! *hoppas ni är stolta över mig*

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0