De känns ännu sämre nu. De känns hemskt nu.

Hej. Inte uppdaterat så mycket. Har hänt lite saker som.. Ja de har hänt lite saker. Jag har gjort nånting dumt, igen. För jag är, vad kallar man de? En idiot.  Och nu är allt kaos, jag är kaos. Allt är upp och ner och jag vet inte vad jag gör, vad jag tänker eller vart jag har mig själv. Jag vet inte vad som händer nu.. Allt bara kommer, alla minnen, allting. Och jag klarar inte av de.Jag vet inte längre vad jag har vart med om, inte fören allting kommer som en bomb över mig. Jag har bilder innanför ögonen som inte vill försvinna..
Vill inte skriva mer om detta här. Om ni känner mig och vill veta, så får ni fråga..

Jag orkar inte detta.. Vad är de som händer? Vad är de som hänt? 
 
Bilderna är från tipspromenaden jag var på idag. De var grått, kallt och genomblött. Men jag kom utanför huset iallafall. Mer än jag hade hoppats på.
 

Får se när jag uppdaterar. Behöver, som ni kanske märker. Tänka lite just nu. Får se om jag ens kommer ut ur huset imorgon. 
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0