yesterday

Ja vilken dag de blev, och vilken natt de blev! Först åkte ju jag och hela familjen till ett badhus i Norge. Kom dit vid kanske 10-halv 11 och åkte vid halv 2. Jag passade på att simma 1.5 km så de kändes bra! Men annars var de inget större kul att vara där. Var roligare förr.. 
Efter vi åkt där ifrån så åkte vi till Nordby shopping center, både jag och Albin behövde lite grejer så de fick bli lite stress shoppning! Fick tag på en hel del iallafall. Gött! Men ska ändå åka till Torp nån dag för de är fortfarande lite grejer jag vill ha men som vi inte hann med igår. Nåt som bland annat hamnade i kassarna var blusen och halsbandet jag har på mig på dom två sista bilderna! Riktigt snyggt :D Funkade utmärkt för gårkvällens och nattens äventyr. Vilket var skojj! Familjen körde mig till Jenny också gick jag och Jenny till hemma festen som var en bit bort. Var väldigt dåligt drag till att börja med... Lite för länge var de dåligt drag... Men! Där nångång i mitten av natten tycker jag faktiskt de kom igång! Vilket jag får sota för idag... Vaknade hemma hos jenny och åkte hem nu vid halv två. Nu är jag sjukt trött och vil bara duscha med desamma!!! Så ska bannemig göra de nu! 
Återkommer senare med dag 3 också! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0