Wednesday

Sitter här och har precis skrivigt massor av reflektioner (det är väl ordet man anväder) över en undersökninge jag gjorde för två veckor sen på min media kummunikation, information, samälls lektion om folks media vanor. Skulle gjort den före lovet men så hann jag inte på lektionen. Sen kom det massor i vägen men nu kom jag på de lite lagom i tid innan lektionen jag har imogon. Hoppas inte läraren blir allt för arg på mig... 
Men nu då när jag skrivigt klart de så har jag ju halva historian kvar framför mig... Sitter nu och läser lite om medeltiden. Andra frågan är om medeltiden. Och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva.. Tentan ska egentligen vara inne nu ikväll. Men jag har pratat med min lärare om de och jag behöver inte lämna in den ikväll. Så jag tror jag bara ska läsa om medeltiden idag och skriva ner grejer imorgon istället. Ska strax gå och lägga mig också. Klockan är ju halv åtta redan. 

Ja jag hoppas ni har det bra. Jag skriver nog imorgon igen. Och ja jag förstår om ni väntar på "dag 4" och den kommer! Har bara inte tid just nu... 
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0