om jag frågar snällt, vill du försöka?

Ja då var de lördag. Bar en dag kvar av lovet och jag får panik över att jag inte pluggat... FAN!! :'( Har skjutit på det precis hela lovet och nu funkar de inte längre. Får ta tag i detta... Men ja just nu sitter jag bara i sängen och lyssnar på min spellista "för en regning eftermiddag" och äter godis. Så duktig är jag!
Var en rätt bra kväll och natt igår iallafall :) Jag och Jenny åkte neer till Grebbestad med några killar här från Bullarn. Åkte hem till en tjej och päste där. Drack lite öl, prtata, skratta, kolla på tv, lyssna på musik och tog de rätt så lugnt. Sen kom jag och Jenny hem vid typ halv tre eller nåt. Tog ett tag att komma hem för vi hittade inte från där vi var! Vi hitta knappt dit heller men... ;D Hahah vi är världelösa.....! 
Vakna iallafall hos Jenny imorse och gick bort till Mamma på jobbet vid halv elva. 
Sen har de inte hänt mycket mer. Ätit en god middag med familjen har jag också gjort! Mums på det. 

Ni får ha en super bra lördags kväll. Får se om jag tar "dag 4 - mitt liv som mindre" idag eller imorgon, jag tror jag måste plugga nu innan jag dör av ångest...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0