och sen så var de borta. allt som en gång var mitt.

Godmorgon. Idag måste jag plugga, fattar inte hur jag kunnat vara så idiotiskt och inte tagit tag i detta innan!? Jävla idiot mig. Helst av alls skulle jag bara velat kolla på en film, eller somna om idag... 
Jag orkar inte. Inte alls! 
Blev sent inatt också. Var inte hemma fören typ halv tre. Och somna inte fören kanske halv fyra. Så jag är trött och slutkörd just nu. Men ja, de är bara mitt eget fel och jag får skylla mig själv!! 
 

Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig. 
Men du om nån borde förstå, att man inte gör såhär mot mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0