mer sant än någonsin.

Förlåt för att jag inte skrivigt här. Men är så sjukt trött hela tiden nu.. De är sjukt. Har inte energi till nånting! Känner mig jätte slö hela tiden och inte alls fokuserad i nånting. Men jag känner mig ju inte sjuk..? Bara.. Slö och nerstämd som fasen. Jätte jobbigt är det verkligen. Det är precis som orden på bilden säger just nu. Men tyvärr kan man ju inte ligga hemma.. Även fast jag bra gärna hade velat! Blir spy färdig så fort jag tänker på alla läxor och kommande lektioner när de bara kommer mer. Har FORTFARADE inte gjort den förbannade hemtentan i historian!! Är jätte arg på mig själv men så fort jag bestämt mig för att plugga, så slutar de med att jag somnar typ.. Energin är på noll och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Skulle vara så himla skönt att ha den klar just nu. Och de är de enda jag tänker på! Men de hjälper tydligen inte...
Och just nu är jag extra trött, men tror det kan vara för att jag tog min fösta av tre Gardasil sprutor nu förut. Skulle ju gjort de förra veckan men blev inte så. Men ja jag är helt slut just nu, kan ju kanske beror på de? Haha också känns de som att jag har träningsvärk i hela armen! Men de har gått över imorgon hoppas jag. 
Har även fått världens finnar i ansiktet typ igår eftermiddag och inatt. Eller asså jag har alltid massor av finnar, mitt ansikte är kaos. Jag har ärr i hela ansiktet av finnar och nya kommer hela tiden, har försökt med massor av salvor och allt annat man kan köpa. Men inget funkar ju. Och igår fick jag typ fem finnar på samma ställe, på kinden brevid munnen. Så de är som en svullen jätte stor och öm kula eller kudde typ. Har inte kunnat le på hela dan, det gör ont att äta och hela skinden är jätte öm. 
Livet levererar!! Inte ett dugg.

Men nu vet ni varför jag inte skrivit iallafall, och om jag inte uppdaterar fören typ på torsdag så vet ni varför. Puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0