måndag, igen

Sitter just nu på min sista lektion för idag, skönt! Också skönt att de bara är digitalt skapande. Dock är den ju typ 2,5 timmar så lite segt! Vi har iallafall kollat på massa film om photoshop och nu ska vi försöka mixa ihop en bild på ett djur och en bild på en frukt. Det är lättre sagt än gjort kan man säga. Och jag har inte ens tagit bilder än så nu sitter jag med fvå bilder från nätet. 
Men nu är det bara typ en halvtimme kvar och sen sitter jag på tåget mot bussen mot bilen som tar mig hem! Och hemma väntar förmodligen plugg. Men först mat! Är redan hungrig..! Var ingen god mat i skolan idag, om det någonsin är det? 

Ha en fortsatt bra dag :) Outfit kanske kommer sen :D ni får se mitt nya halsband från Gina Tricot nu iallafall. Älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0