lyckan!!!

Var med om den sjukaste grejen idag! Tappade bort min mobiltelefon på tåget när jag åkte hem... Och de var så typiskt och sån otur! För vi hade kollat på sätena så vi inte glömt nåt. Så höll jag i min mobil och skulle lägga den i jackficken tror jag. Men missar väl då ficken och mobilen landar på ett av sätena. Och vi upptäcker i bussen att den inte är i min ficke! Och ni förstår ju paniken när nånting så värdefullt försvinner!! Jag fatta inte riktigt vad som hänt och hade toootal panik verkligen!! Men som tur va så var jag med bästa Lisa. Så hon hjälpe mig som den ängel hon är ♥ Vi ringde till västrafik och grejer. Men ingen kunde hjälpa oss.. Inte fören imorgon efter typ tio... Och då var chansen att få tillbaka mobilen minimal. Jag jag var helt säker på att min mobil var borta för evigt. Fyfan... Men så smsade vi från Lisas mobil också till min och skrev mitt hem nummer och att om någon skulle hitta mobilen då skulle ringa nummret. Och ja.. Jag hann inte ens komma innanför dörren hemma innan jag hörde att de ringde! Och gissa vem de var!? Jo de var killen som jobbade på tåget som hade hittat mobilen och sett smset! Och han skulle lämna mobilen in på Uddevalla Centralen så jag kan hämta den imorgon när jag åker till skolan!!! 
En sån sjuuuuuk lycka!!! Kunde ju inte haft mer tur i läget asså!! Helt otroligt!! Så ja, slutet gott allting gott ♥ Vart jätte glad sen dess! Se bara bilderna liksom! ;) När jag står och gör pannkakor. Översta bilder visar att sådäääär glad är jag! Hahah! 

Nu ska jag duscha iallafall och sen blir de sängen för mig :) Bara en dag kvar av veckan nu! Sen blir det sooovmorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0