i can't make you love me

Bild tagen av min, på mig. För ett år sedan. 

Ja de blir inte mycket mer lördag än såhär. Vaknade vid halv elva kanske. Kollade på några filmer och tog de väldigt lugnt i soffan! Sen gick jag ut och sprang/powerwalkade i nån timme vid tre, gud va skönt de var! Och sen så hade vi mys/farsdag middag. Vi är inte hemma imorgon för vi ska bort med släkten så vi gjorde en extra fin middag ikväll :) Riktigt gott var det! Sen blev det jordgubbs tårta till efterätt också, kunde inte blivigt bättre än så! 
Och nu händer det inte så mycket, har inte planerat något infär kvällen så jag ska kolla på tv och mysa, funkar bra det! Också ska jag tänka på alla min kompisar som är i en stuga i Färgelanda och festar loss :'( Ååh vad jag skulle velat vara med!!! Men men, de får bli nästa gång! 

Ha en fortsatt bra lörsads kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0