happy Friday

Hej på er! Skriver mobil-inlägg så därför texten är över bilden, om ni undrade det ;)
Ja idag är det fredag! Eller den är ju strax över men.. ;) har vart en bra dag iallafall! Började dan med att få tillbaka min mobil! :D åh va glad jag blev! Lycka <3 och sen har dan rullat på. Hade matte och sen idrotts teori. Sen efter de hade jag dock tre timmars rast innan estetisk kommunikation.
Men jag kom hem tillslut iallafall! Åt middag och sen somna jag typ.. Direkt i soffan. Somnade vid sju och vid tio typ på ställde jag mig motvilligt upp ur soffan! Har vart totalt borta! Har väl uppfattat att alla försökt prata med mig om olika saker jag vet inte allt som de vart.. Haha. Vart helt totalt okontakt bar dom senaste timmarna iallafall. Och nu då efter jag borstat tänderna och tvättat bort sminket och nu också lagt mig i sängen, så är jag såklart inte ett dugg trött längre.. TYPISKT! Och nu kommer jag säker vakna tidigt imorgon också och jag skulle velat sova bort dan för det händer ändå inget speciellt, lika bra att sova bort den då? Men nejnej... Kommer väll vakna tidigt nu ;) men sak saaam. Ska ändå försöka sova nu, för jag kan ju alltid somna! Nåt som är bra med mig de.
Och imorgon så får jag göra 'dag 4' med! Lovar!!
Godnatt på er :)

Bjuder på en bild med som jag tog i skolan på hur jag såg ut idag. Tröjan jag har på mig är 30 år gamla och stickades 1981/82 av min mormor till min mamma när mamma gick i 6.an. Men inte använt den så jätte mycket. Också hade mormor hittat den nu och så passade den mig :D älskar den verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0