det är inte så mycket kraft kvar

Detta blir ju mer och mer en klageblogg tycker jag... Jag bara klagar och klagar... Det är verkligen inte meningen! Meningen med en blogg tycker jag inte är att skriva om alla sina problem. Eller det kan det ju vara men jag tror inte ni tycker det är så intressant. Och det är inte det jag vill att min blogg ska vara. Jag vill driva en bra blogg som jag kan vara stolt över! Och fremst ha tid att driva. Ingenting av det finns just nu faktiskt. Jag har skrivit på min blogg nästan varje dag sen jag gick i 7.an-8-an och jag har vart riktigt nöjd! Men just nu har det dalat väldigt kraftigt. Jag mår inte bra, jag är oerhört skoltrött, har fruktansvärt mycket att göra och en massa med väldigt svåra problem även utanför skolan som trycker ner mig enormt. Och då kan jag inte prestera bra på den här bloggen! Jag måste säga förlåt men jag måste ta en litan paus nu. Det är nånting jag nästan aldrig gjort! Men nu känner jag att det behövs. Min blogg har sjunkit väldigt den senaste tiden och det förstår jag. För jag presterar helt enkelt inte bra! Och jag vill ta en paus tills att jag vet hur jag ska få tillbaka min blogg. För jag tycker det är oerhört kul att blogga! Bloggen har vart den enda tiden på dagen då jag faktiskt fått skriva om vad jag vill! Och ingenting nån lärare bestämt. Men just nu känner jag att jag bara inte kan. Och jag vill återkomma när jag kan göra nånting riktigt bra istället!
Och fram tills dess får ni ha de underbart! Kram på er alla. Hälsningar Fanny på GoLikeMe. 

Ps. Finns ju alltid kvar på Instagram för er som vill se en glimt iallafall av vad jag gör på dagarna. Instagram - golikeme.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0