dag 3 - ett dröm förhållande

Ja nu är det dax för dag 3! Hur ser mitt dröm förhållande ut? Inte så lätt att svara på faktisk.. För jag vet inte riktigt. Ändå tänker jag på de ständigt! Men jag vet inte riktigt vad jag vill.. Jag vill ha ett förhållande iallafall. Så mycket är säkert. Även fast jag börjar anse de som en ren omöjlighet! Men, drömma går ju alltid.. Och de gör jag, alltid! 
Men de jag tror att jag drömmer om är en kille som verkligen, verkligen gillar mig!! En kille som respekterar mig. Någon som jag inte behöver vara rädd för att säga vad jag tycker till. Ett förhållande där man känner sig trygg. En famn som alltid fins där för att krama om en.. Någon som stöttar en i allt! Och som gillar de man gör. 
Ett förhållande som bygger på äkta kärlek! 
Sen har jag alltid drömt om att få ha en kille att ha med på släkt kalas och annat. Nån man kan visa upp, någon som inte skämms över att vara med en.. En kille som är stolt över att ha mig vid sin sida.. Haha börjar typ gråta! Haha löjlig jag är! Men jag sitter ju här och rabblar upp omöjligheter. 
Men jag drömmer iallafall om ett förhållande där man känner sig trygg. Där killen är som en bästa vän, en bästa vän man säger allt till! Och som man känner sig trygg med i alla lägen. Någon som gillar en för den man är! Den man verkligen är. Sen ska man ha roligt ihop! Hitta på roliga saker, som att åka till ställen och på utflykter. 
Jag drömmer om att ha någon som jag vet älskar mig! 
Skulle kunna hålla på i evigheter! Men ni skulle aldrig orkat lysna. Så jag rundar av här. Och avslutar med att vad jag än drömmer om, mina högsta drömmar! Så skulle de kunna räcka med en kille som bara älskar mig lite.. Men som iallafall skulle kunna visa upp mig för andra.. Någon som bara skulle bry sig lite grann om en.. Nån man skulle kunna vara lite kär i, någon som kanske skulle kunna vara lite kär tillbaka? Skulle vilja veta hur de känns att vara älskad av någon man själv älskar. 
Haha jag babblar... I skriven form! Men ja! Jag har snart slutat tro på kärleken överhuvetaget. Jag vet att jag bara är 16 år och kommer visst hitta någon! Men jag tvivlar. Verkligen. Jag tvivlar på att jag någonsin kommer hitta någon som jag gillar, som också gillar mig tillbaka.

Men ja. Det var lite om mitt dröm förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0