vi har vart i farten....

Godmorgon!! Amanda åkte precis hem och jag ska åka nu om en liten liten stund :) Ska på morsdag middag på Röe Gård :) Eller a frukost för mig... Ska bli gott och mysigt! 
Kvällen igår var lyckad som fasen iallafall! :) Vi drog på förfest vid åtta och satt där med trevligt folk till tio då drog vidare till Crusaders :) Var mest utanför och prtade med massa folk och päste, var inte inne och dansade EN enda gång!! Ända gången jag ens var på dansgolvet var när jag skulle leta efter Amanda, för jag tappade bort henne och fick inte tag på henne på flera timmar.... Inte förens vi skulle åka hemåt... Men de var la kul ändå :D både gräft i känslomässiga saker och skaffat nya vänner! Som de kan gå ;) Vi somnade gott när vi kom hem jag och Amanda iallafall :) Tills vi vakna vid sex tiden... Låg och diskuterade igenom hela kvällen och sen prata vi med en kille på telefon för han kunde inte sova...  A vi somna om iallafall och krålade oss upp ur sägen vid tio igen.

Men nu ska jag röja lite här, ni ser ju hur de ser ut på mitt rum!! Typ hela högen var Amandas packning så nu är ju den borta så man kan röra sig ;) Men de är ju en hel del kläder och saker överallt ändå! 

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0