varför kan de inte bara funka!?

Hej hej. Sitter och är lite smått irriterad, förbannad och stressad över avslutningsklänning.. Skulle beställa en super fin från asos. Men mamma ville absolut inte betala med kort! Såklart var de det enda alternativet fick vi se nu. Så klänningen jag vart hela inne på bilr inte ens av nu. HELVETE! Ursäkta mig men gud va surt allt är. 
Så nu har jag sutit här och panik kollat på klänningar på andra sidor. Tror jag har hittat nån på bubbleroom, men jag hatar dom lite för så fort man ser en fin klänning fins den bara i typ 42 eller L. VARFÖR!?!?!?!? 

Nu ska jag duscha. Har inte gjort de efter bodypumpen jag var med på på gymmet och jag kom hem för en och en halv timme sen.. Blev inte så svettig men ska duscha ändå. Orkar inte.... 

Imorgon är de matte nationella del C också. Känner på mig att de kommer gå rent utav helvete dåligt!! Inte min grej med sånna där svinsvåra tal... Får hoppas att de kommer "rätt" uppgifter. 

Hahah vilket roligt inlägg.... Det går bra nuuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0