underbar dag!

Haha detta inlägget skulle jag skrivit vid typ sex, men ooooj de kom något emellan.... Frida hörde av sig vid ja vad kan den vart, sju eller nåt för hon villa göra nåt :) Så hon kom hit och vi har baaara pratat i ja fem timmar, det blev en lördagskväll de med! Och nu innan hon åkte kom de några killar förbi och sa hej :) Roligt! Och Frida åkte hem precis nu :)

Iallafall! Dagen har vart underbar! Framförallt vädret! Otroligt! Blåste ju dock lite och min klänning var lite kort och ville blåsa upp som en ballång hela tiden... Kul! 
Men var ju då på konfirmation, dom var alla jätte bra och de var jätta fint :) Det gjorde dom bra! Och efter konfirmationen så gick jag till mamma på Loftet i de fina vädret. 

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Nu ska jag sova tänkte jag. Johan Och deras familj kommer hit på "kalas" imorgon kl 12. Eller ja de är väll inget kalas, men typ! 

Ha de bra och sov gott

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en awesome söndag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-13 @ 01:51:41
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0