unbra

Tänkte att jag gör ett eget inlägg ;) 
Köpte iallafall en sånhär på marknaden igår :) Den kommer från märket UnBra. På nätet kostar dom ca 230 men vi fick den för 50 kr, det kallar jag kap!!! 
Den är ju bra när man har ett plagg med öppen rygg eller ja något plagg där bh.n inte ska synas. Kup storlekarna är A, B, C eller D. 
Man ska kunna använda den upp till 100 ggr om man är förstiktig och förvararden bra på rätt sätt. 
Jag har ju inte använt den än, jag testade den förut och den värkade ju hålla de den lovar. Men den passade inte just nu jätta jätte bra... Den känns för liten men jag vet inte om den kanske ska vara sån? Det funkar iallafall.

Jag tror iallafall att jag ska ha den på avslutningsmiddagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0