trött på era budskap, vet ändå inte vad jag vill

En oredigerad bild var väll vad ni alla ville ha just nu? ;) 
Haha sitter här lite halvdöd... Hur kan man vara så trött efter att ha sovit så länge!? Vaknade upp vid två tiden där idag ;) Ingen som väckte mig och de är ju inget fel på de! Men varför är jag så trött nu liksom? Blir nog en tidig kväll ikväll skulle jag förmoda. 
Och de ända lilla jag har gjort idag är att jag har duschat och hjälpt mamma på Loftet. Så vi kom hem nu för några minuter sen. Var ett buss lass med folk som kom som jag skulle hjälpa mamma med. Som tur var så var busslasset idag MYCKET trevligare än dom i tisdags! Och mycke förre. Dom som kom idag var bara 16 pers och de var alldeles lagom! Alla kunde sitta ner och fika osv. Så de gick bra :) Bortsett från att jag var halft död... 

Nu ska jag äta lite här, höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0