snabbt inlägg you knooooowe!

Halloj! Snabbt och småtråkigt men de får gå ;) Sitter på Mackan nu. Var inte meningen jag skulle hit, hade inte en tanke på de! Men så kom jag på att de var Mackan idag så jag pyste hit :) Kommer åka hem om en stund, stendött...

Har haft de bra sen igår iallafall :) Marknaden var bra. Vi hade de bra jag, Sara, Evlina och Amanda :) Fick köpt lite smått, kan visa sen eller nåt.
Sen senare var jag med Evelina, Sara och Natali den största delan av kvällen. Vi hade de bra och kul :) Som vanligt ;)
Mormor har födat mig som vanligt, herregud kommer väll inte vara hungrig på 3 dar! Mat precis hela tiden där... Men de är väll inget fel i de ;)

Och ja.... Idag har jag legat ute i solen hos mormor och morfar. Löst 6 sudukon och grejer ;) Använt hjärnan OCH tagit de lugnt! Känns helt okej! Sen åkte jag hem med buss vid fem och gik till mamma och Loftet till hon stängde.

Hahah detta känns ondigt men oooo så intressant..... ;)
Jag uppdaterar senare när jag kommit hem frmodar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0