precis vad man kunde vänta sig.


Då var denna dagen avgjord! Kom hem från Johan vid halv nio typ. Åt och sen gick jag ut på en promenad. Kom hem nu så ska in i duschan. 
Jag och Johan gick ut för att fota vid sex och kom aldrig tillbaka innan pappa hämtade oss, då var vi vid kyrkan. Otroligt fint!! Bider kommer så fort jag får dom av Johan, han är ju lite seg av sig! 
Hoppas de blev någon bra bild iallafall!! Asså alla bilder blev ju bra kavalitet för de är ju Johan som fotar men om dom blir bra på själva mig vill säga. 

Förlåt för igår. Och förlåt för detta ointressanta inlägg. Orkar inte med de just nu. Orkar ingenting just nu. Och vill inte ta de här. Vill inte vara öppen om de alls faktiskt. Bara jag ser glad ut mot alla andra så att ingen mår dåligt för att jag gör de. Det är som vanligt. 
Man kan inte göra något åt verkligheten. Och verkligheten är piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0