avslutar dagen med ett citat ur fantastiska That 70's show!


Okej nu är de strax läggdax och min hälsa känns iallafall någorluna bra för att gå till skolan imorgon, dock är jag nervös över att jobba, asså att jag fortfarande är väldigt trött! Men det klarar jag nog, ska ända inte göra så mycket i helgen, planen jag hade blev instäld :/ Väldigt tråkigt! Skulle till Jenny i Tanum men de får helt enkelt bli en annan helg att se fram emot! :)
Har iallafall kollat på massa That 70's Show och använt skratt musklerna ett tag :) Det piggar alltid upp så fruktansvärt! 

Nu ska jag krypa till sängs, det borde ni alla göra, en ny dag imorgon! 
Hoppas ni alla mår bra :) Godnatt

Fotot är ur ett avsnitt av That 70's Show där Jackie har använt Michael som sin smink-docka i stort sett, och Michel är dum i huvudet så han går med på allt! Från böjda ögonfransar till läppstift och klänning! Jackie tycker han är en jätte bra smink-docka och pojkvän ända tills citatet på bilden kommer..... Och tills Jacies pappa kommer in i rummet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0