onsdag-kvälls göra

Precis nitat klart mina innan så tråkiga jeans-shorts! I och med att nitarna är väldigt små så blev de ingn riktig WOW efekt, meeen jag är nöjd :) Bättre än innan absolut! Inviger dom säkert imorgon :) 
Och dagen idag har vart, VARM!! 30 + är ju inte ens gött... Gått runt och svettats som jag vet inte vad hela dan! Fy! Men man ska väll kanske inte klaga, nu är ju solen äntligen här!! Inget mer regn nu tack! Hahah fast vädret kan väll aldrig vara perfekt? 
Var med Amanda efter skolan idag med, jag gick och gymma en stund innan med för hennes buss kom vid tre. Men fy de var ju så varmt på gymmet så de droppade kring mig! Nästan omöjligt att jogga på bandet... Det bäste med gymbesöket var ju att jag fick duscha ;) 
Och sen åt jag och Amanda och så :) Så de är göööött! 

Nu ska jag kolla på That 70's Show! Hade bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0