Ojojoj!


Haha klockan blev visst mycket.... Kvällen har försvunnit så fort!
När jag kom hem och vi hade ätit så somnade jag så himla skönt i soffan ♥ Men nänä! Där fick jag inte ligga och ta en tupplur för efter en timme ska mamma envisas med att väcka mig! Jag skrek och hade mig och ville inte alls stå upp!! Men efter en kvart eller nåt satte jag mig upp iallafall.. Och då ville hon är jag skulle gå ut och gå! Eller hon tyckte att jag skulle de iallafall. Men de pallade ju inte jag, eller jo. För en timme senare så var ju spring-skorna på och jag tog en promenad med massa tuga regnmoln över mig men inte en ända droppe regn! Tur. Och ja sen tog de typ 100 år innan jag kom in i duschan, 
haha undrade ni varför jag bloggade så sent? Hm, nu vet ni iallafall... 

Och dagen har var bra antar jag, trött som jag vet inte vad! Tror aldrig jag har vart så trött som idag!! 

Och imorgon är de heldags träning med showbiz :) Showen är nästa vecka!! Haha kommer dö....!!! :( Så måste öva öva öva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0