mindre rolig dag....

Hej på er, haha blir inget roligt inlägg idag känner jag! Har en mysig feber!! Börjar lugna ner sig nu men dagen har verkligen inte vart rolig!! Kände av de lite igår kväll när jag precis skulle lägga mig, och de blev ju inte bättre under natten! Kännts som jag seriöst skulle dö!! En såndär mysig känsla ni vet..... Och min näsa rinner så jag vet inte vad! Det är helt sinnes sjukt vad den rinner! Aldrig vart med om något liknande. 
Ja jag har prektiskt taget sovit hela dan, vaknade till liv vid fem och mådde lite bättre, nu ska jag duscha för de är mer än behövligt!

Och de absolut värsta är ju att jag missar orienteringsprovet imorgon, vilket är ett väldigt väldigt viktigt prov! Jag siktar mot ett MVG i gympa, och gör jag inte origenteringsprovet kan de bli så att jag inte får de betyget. Och att jag ska ut i skogen och springa imorgon de är en omöjlighet. Det går bara inte så som jag mått idag.. Fan. Och på fredag har jag det absolut sista provet och de är i geografi, gör jag inte de på fredag så får jag ett klart IG i geografi. Så de är också väldigt viktigt. 
Fan va perfekt den är febern kom asså!! 

Vet inte hur de blir imorgon men jag är ju inte direkt jätte pigg så får se om jag stannar hemma eller inte.. Har swowbiz genrep imorgon också. Men jag känner att jag inte alls är i form för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0