lever ju livet

Haha eeeller? Nej men ska man gemföra hur jag mår idag och hur jag mådde igår kan man ju faktiskt säga att jag lever de galtta livet idag! Med en ordenklig huvudverk och en näsa som rinner som en trasig vattenkran! 
Utan en dödlig feber iallafall... 

Ja jag har iallafall sovit lite bättre inatt än igår natt, även fast jag vaknade en gång i timmen typ... Masade mig upp ur sägen vid tio så sen dess har jag bara tagit de lugnt framför tven, kollat på en jätte bra film som jag verkligen vill tipsa om! Den heter Julie And Julia, fantastisk film verkligen!!
Ja de är väll de jag gjort, och snytit mig! Högar av papper runt mig! Näsan ryker nog snart av

Nu ska jag börja plugga geografi ;), hade bra!

Photo: Jennifer Pugh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0