klocklös = handikappad och naken...

Haha ja rubriken lyder rätt! Glömde ta på mig klocka i morse och har lidit hela dan... Haft på min klocka varje dag sen sjuan men inte idag. Första gången! Känt mig så jävla naken! usch va jobbigt... 
Till intressantare saker... Hjälpte mamma idag i affären för hon hade en buss bokad som skulle komma och fika vid halv sex, fast dom blev en timme försenade. Det var ca 50 pers så vi hade att göra jag och mamma! As hetsigt var de och alla skulle ha fika på exakt samma gång! Alla bara kasta sig över och de blev kaos.. Alla som kom klagade bara över att dom inte fick plats att sitta. Vilket alla redan visste att alla inte skulle kunna göra. 
Men de kom ju iallafall endel pengar och de är ju kul! :) Nästa buss kommer på lördag. 

Hade ju också det absolut sista nationella provet idag med! Helt obegripligt va skönt de är!! Äntligen klar med all stress och panik och massa ångest över dessa naionella prov, så otroligt skönt att ha de gjort och bakom sig! 

Nu ska jag sätta på en film eller nåt, kommer förmodligen somna så ska tvätta bort smink och de med. Fy vad trött jag är.. Helt utmattad. 

Ni får sova så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0