keep calm and sing a song

Har precis ätit grillad korv på alltanen och invigt utemöblerna för säsongen :) 
Gud de är helt prefekt ute nu! Här hemma är de lite moln på himelen och de blåser lite lätta varma vindar, precis lagom varmt och skönt! :) Underbart.
Dagen har vart bra! Körde igång dan med en svettig bränboll och allt! Bättre de än orgentering...... 
Ja inget spreciellt så :) Jobbade efter skolan och de var ju grisit där som vanligt! Men de är ju inte sten-damms fritt när jag går heller... Men de är myyyycket bättre än när jag kommer dit! Haha onödig info där! ;)

Skulle så sjukt gärna velat bada! Hörde några som skulle göra de idag, men eftersom ingen hört av sig antar jag att jag inte ska med. 



Dagens:
Tunika (?) - Gina Tricot
Vitt linne - Gina Tricot
Jenas shorts - Bik Bok
Skor - Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0