nothing is going well and everything can just fuck off

 

Ligger i sängen och göra absolut ingenting, alltså lika mycket som jag gjort på hela kvällen. Ingenting! Åh :( Ville också till Tanum men nejnej. Så snälla föräldrar hade man visst inte! Så jag får sitta här hemma och prata med dom som är där, skojigt...... 
Ska iallafall lägga mig nu typ. Vill ha en lååång natts sömn! Imorgon ska jag försöka ta mig till kyrkan och se på konfirmationen, vet fortfarande inte hur. Pappa ska ju tvunget vara i skogen som vanligt hela degen och mamma jobbar... Men jag, SKA fixa de. 
Haha allt går otroligt bra för mig! Känner att jag behöver den där sömnen nu innan jag får ett rejält utbrott på någon eller något! 
Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0