helt slut!

Hej på er, orkar inte skriva så mycket men... Helt totalt slut! Jag och mamma åkte kvart över sju och kom hem nu kvart över sju, och har vart igång heeela dan! Vilket var rätt utmattande... 
Först var vi iallafall i Göteborg, eller en bit utanför Göteborg rättare sagt. Där är iallafall en fabrik som heter Nyblem Kollén som vi var på idag :) Så de var liksom en special dag idag för att visa nästa jul och höst kollektion för deras butiks-kunder. Och rea ut delar av deras lager :) Eller typ hela lagret.. Så jag och mamma gick där i några timmar och shoppade loss på hela lagret! Så himla mycket fint :) Dom tillverkar bukar, kuddfodral, gardiner, dynor och en massa sånt :) Så allt i tyg! Eller jag vet inte om dom tillverkar de, som kommer på alla kollektioner iallafall :) Och de var verkligen ett fantastiskt ställe! Allt var inrett in i minsta ditalj och allt hade en tanke. Allt var gjort med stil! Också fick vi frukost och lunch med  som dom bjöd på, suuuper god mat! 

När vi var klara på Nyblom så åkte vi in till Uddevalla för jakt på avslutingsklänning! Och HITTADE en! I första affären! Så äntligen är den köpt!! 
Efter Uddevalla så åkte vi även till Torp och sprang runt där som två idiooter i några timmar... Inte konstigt man blir trött! Fick tag på några plagg kläder men inte skor.... Som jag skulle ha -.- Är väll alltid så. Ska man ha något hittar man de inte, ska man inte ha något hittar man massor! Var även ingen bra shoppingdag idag... Tyckte att ingenting passade mig eller min kropp idag, allt var fult och inte snyggt på mig :( Gillar inte såna dagar! Får väll skylle på "tjejperioden"

Vi kom hem till slut iallafall! Och nu pallar jag inte skriva mer... Kunde och borde skrivit mycket mer om Nyblom Kollén men jag orkar verkligen inte. Blev ett nog långt inlägg.. 

Har ni hittat störande atavfel så är de för att jag är så trött i huvet idag....
Bilderna är fårn Nyblom Kollén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0