hej, ville bara säga att jag saknar dig.

Hej på er, mår ni bra i värmen? Själv mår jag iallafall bra :) Var ett stort vattenkrig på skolan idag så alla kände sig nog svalkade ;) Men lärarna blev lite gala såklart.
Annars har jag inte så mycket att säga om mitt liv! Kalendern är ständigt uppbokad och de är bara någon enstaka dag jag är ledig efter skolan, detta var en. Och då skulle jag laga mat när jag kom hem, så vi åt precis :) Men ja de är fullt upp! Är väll två prov kvar bara så där är de ju lugnt, men det är mycket att göra ändå! Och dedär moppe provet med... Har börjat plugga nu igen på allvar! Men ja jag har ju verkligen haft fullt upp hela terminen! Vill få klart de innan skolan slutar helst, men de går kanske inte att få exakt då, men jag vill inte få de för långt in på sommaren... :(

Nu ska jag ta en funderare över om jag ska gå ut och gå/springa, eller springa kanske är för varmt... Aja de eller lata sig här inne. Hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0