grym gemenskap!

Maria taggar på bussen mot tåget
Jag och Elin i sumodräckter redo för attack! Hahaha!!
Jag, Elin och Maria på våren toalett!
kanin resan ♥
Rasmus, Calle Och jag i en båt i Flumride, dom satt två pers fram och jag ENSAM bak!! 
Blev jag blöt ELLER!? Jag blev totalt genomblöt!!! Skojjar inte!

Tåget!
Nu är jag hemma igen! Vart riiiktigt kul! Känns som vi vart där längre än vi vart! Hunnit med mycket kul :) 
Älskar min klass, jag måste erkänna det! Så otroligt skön klass!! Haha finns ju ingen mer oseriösa, hahahaha sjuka är vad vi är! Haha känner att jag inte bara kan ta ett exempel på de, det är ju konstant liksom! :P igår kväll så var tex Calle och Rasmus inne på vårt rum (jag, Elin, Marias). Dom stod och kaste ner blöta pappersbollar på folk som stod nedanför! Så dom kolla upp på oss och blev träffade och skit! 
Och idag på tåget fes Rasmus så brutalt så till och med hon som grejar med kortan på tåget gick igenom med en grimars och frågade vad de var som luktade så fruktansvärt! Vi hade typ en hel vagn för oss själva.. Tre killar satt där en gång, och då kom Sebbe och raggade på dom, FÖR Emma ;D Haha tyckte så synd om dom som fick sitta i samma vagn som oss... Och vi har tagit MASSOR av fula bilder på varandra! Men jag ska inte lägga upp dom på nätet, hahaha men skit vad man kan skratta åt dom! xD 

Känner att jag inte behöver dra allt vi gjort nu med.... Vi har spelat laserdome, sumobrottning, sånn där tjur man ska hålla kvar sig på, ätit ute, masat på hotellet (gothia towers) hela natten lång! Haha sjukt kul!, åkt paddan båten, vart på liseberg, åkt fram och tillbaka med tåg. Ja de var de :D Kul har de vart!! 
Ännu en gång, gillar våren klass starkt!!  Synd bara att man har en sånn här resa i slutet av högstadiet... Och nte i början!? :/ 

Nu ska jag söva eller nåt, väldigt trött och har ont i halsen efter allt skrikande på Liseberg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0