gör min dag!


Borde plugga skiten ur mig själv just nu! Jävla elektrokemi säger jag bara... Fattar ca 5% av hela provet vi ska ha på torsdag, och jag är inte ensam om den låga procenten kan jag ju säga!! Ingen fattar nånting om elektrokemi, vill bara sluta med alla prov nuuu! Inte för att de är många prov kvar innan sommarlovet, typ två eller tre... Men ändå! 
Hade iallafall muntliga i matte idag, funka bra. Var väll lite svårt några saker men man fick bara tänka till så. Hoppas på VG kanske? 
Såg på en bra konsert idag med på futura! Dom som sjöng var från Iran, as bra musik och de!! Svängde rätt bra asså! Dom fick verkligen med sig publiken :)

Nu ska jag plugga då är tanken. Göttat mig alldeles för länge framför film.. Inge bra Fanny!! 

Photo: Different tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0