du får tro vad du vill

Då var måndagen avklarad, en av dom få som är kvar nu innan sommarlovet!! 25 fucking skoldar kvar!! Jäklar vad tiden bara försvinner.... Går sjukt fort. Men ska bli skönt med ledighet! Dock inte kul att lämna alla på Tanumskolan... :'(
Idag har allt vart bra iallafall. Årets första orgentering! Fick ihop alla kontroller och blev nöjd :) Sen har de vart mycket plugg, och sista hade jag sista delen i engelska nationella, muntliga. Gick bra :) Några små saker bara som jag missa på. 
Och ja... Efter skolan gick jag till gymmet, hade bokat tid med en tjej som visade mig olika redskap man kan använda. Är så sjukt dålig på redskap! Kan springa och allt sånt men själva styrketräning är jag väldigt dålig på... Nu fick jag lite info iallafall så jag kan träna lite själv. Gött! 

Mer har jag inte gjort idag. Ska plugga för jag har tre prov denna veckan, var av två imorgon! Matte muntliga och ett prov i slöjd på alla verktyg, eller några iallafall. Så ska träna lite på de! Och på torsdag är de det skrämmande no provet i elektrokemi.... Ett stort IG i ansiktet på mig så fort jag tänker på de!! Shit... 

Haha min blogg är inget vidare intressant just nu men.... Får jag bara tid kommer bloggen flyta på bättre! Kolla in tumblr'n, den är lite igång iallafall! http://fannyyeah.tumblr.com/

Kommentarer
Postat av: Emmaa ♥

Snyggfanny! Dela med dig :3



Puss

2012-05-07 @ 21:00:15
URL: http://emmaelinlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0