det mest pinsammaste jag någonsin vart med om!

Jag har gort något så fruktansvärt pinsamt. Det är nästan så jag inte vill skriva de asså... Ni kommer ju skratta och jag sitter här med ett blossande ansikte... Usch! :(
Men ja... Såhär var de! Jag hade beställt biljetter till en fest som är här nu snart. Också skulle jag åka och hämta dom hos en kille som har hand om dom. Och jag var helt säker på vem han var som jag skulle hämta dom hos var. Trodde jag..... Men nej. När jag kommer till den jag trodde de var så kommer missförståndet upp. Det var ju inte alls han? jnej han hade inga biljetter. Inte heller hans bror som han själv trodde att jag hade pratat med kanske. Jag visste bara en i Bullarn som hette så, klart jag tog för givet att de var han!? Pappa idiotförklarade mig för att jag inte hört i telefon att de inte var han jag trodde, jag hörde ila inte så himla noga!? Kille som kille liksom. Haha.. Men ja då stod jag och pappa där, jag röd som en tomat ända ner till tårna och upp till hårfestet och pappa tyckte också de var pinsamt... Det tröstade iallafall att han vi hade åkt till sa att vi inte var dom första som tagit fel. Killen vi åkte till och den som de egentligen skulle va har nämligen både samma förnamn och efternamn. Inte så svårt att ta fel då kan jag tycka... Men guuuud så pinsamt!!! Vi kom iallafall till slut till den vi skulle åkt till från början och fick tag på biljetterna. 
Det pinsamaste någonsin, verkligen någonsin!! Men gjort är gjort... 


PS. Kollade precis på en dokumentär på SVTPLAY som hette "ingen riktig våldtäkt." Tycker ni ska se den. Tycker dock att eleverna som kommenterar och säger vad dom tycker är helt rubbade och dumma i huvet. Dom har så sjukt jävla fel och jag fattar inte vissa av dom, hur dom kan tänka så!!??
Ni borde se den. Klicka HÄR för att komma till programmet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0