det börjar hända saker

Sent inlägg jag veet! Men har inte hunnit... Stannade i Tanum efter skolan och var på trafikskolan och plugga pärmar med Linnea, sen en snabbis på ungdommens hus och sen till gymmet vi sex för att träna Bodypamp.
Det gick bra! Men jag har fortfarande svårt för att veta vilka vikter jag ska ha. Detta var ju andra gången jag körde och idag hade jag nog för få och lätta vikter. Iallafall för rygg och ben. Jag har starka ben men svaga armar, haha.. Men de beror mycket på dagsform med! Och jag har vart väldigt trött hela dan så ja de kändes ju ändå! Har väldigt ont i benet för jag snubblade på en spetsig sten på orgenteringen, jävla orgentering! :( Varmt var de med!!
Har ni också haft en super varm dag? I tanum har de vart väldigt varmt! Ångrar inte att jag tog shorts i morse för den sakens skull. Men jag gillar att sommaren är påvag :) Fast helst skulle jag nästan velat vira in mig i tjocka vinterkläder igen... Min kropp har svårare än någonsin att visa upp sig. Inte alls sugen på shorts, kändes väldigt fel och inte alls bra stundtals idag..
Hoppas den känslan försvinner!! För jag vill tycka om min kropp, haha borde inte skriva sånt här.......

Nånting som är kul och bra är ju att skolan snart är slut!! Alla delar av de kanske inte är så kul men... :/ Lämna alla liksom. Men att lämna alla tråkiga rutiner som börjar ta kol på mig på riktigt nu och skapa en helt ny vardag är något jag ser fram emot!! Nytt nytt och nytt! 
Men de är fortfarande helt ofattbart att vi slutar om 3-4 veckor... HELT OFATTBART!



Och imorgon ska jag faktiskt inte till skolan :) Ska påka med mamma till Göteborg och se på lite grejer för hennes affär, föreläsningar och lite så tror jag de är :) Så vi blir nog borta hela dan. Men skriver igen förmodligen imoron kväll :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0