de sa pang en massa rök som ur en vesten film

Eller ja nästan iallafall... Drabbades av världens förkylning inatt!! Bara pang. Vakna vid fyra av att jag hade så otroligt ont i halsen och kunde inte använda näsan till att andas. Så låg vaken jätte länge.. Och de hade då inte försvunnit när jag vakna! De har tvärt om bara blivit värre under dagen. Och de absolut versta är ju att jag inte kunde guýmma idag bara för förkylningen!!
Så nu ligger jag i sängen med en kopp varm mjölk med halstabletter i som är skönt mot halsen, en toarulle för näsan och en näs-spray. Åh vad jag hatar livet just nu. Får muntra upp mig med That 70' Show!

Hoppas jag blir frisk till helgen!! Och orgenteringsprovet på torsdag!! Fan.... 

Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0