började med middag slutade med en lång kustsväng

Kom precis hem :) Haha blev borta i 6 timmar... Hade jag inte räknat med! Vi åt iallfall på Röe Gård, var super gott! :) Jag tog lax, mums! Sen var de ju efterrätt och så :) Också gick vi lite i butiken som är där :) Sen så skulle alla åka hem vid halv tre eller vad nu klockan var, men vi tog en kustsväng istället! Åkte lite här och var :) Var jätte fint! Grönt och sommrigt överallt. De slutade med att vi svängde in på nya sportshoppen i Grebbestad och var där ett tag :) Shit va stort de var! Fick med mig ett linne hem :) Kanske visar de senare! 

Ja nu vet jag inte vad som händer, kanske dra och badar, vem vet! 
Ni får ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0