i'm sorry

Kvällen blir inte mycket intressantare än såhär.. Kollat på melodifestivalen, jublat JAAAA när Loreen van sen trodde jag NÄSTAN att jag skulle åka från huset, men nej... Blev inte intressantare än detta nu. 

Imorgon kanske de blir Torp med mamma och köpa ett par byxor, hoppas på de! 
Annars får ni ha de bra allihopa :)

Hur många gången jag än säger de, hur jag än vänder och vrider på sanningen. 
Så finns det alltid folk som aldrig förstår. 
"fråga så många gånger som behövs. Jag ger mig till slut."

Vad är de som förändrats egentligen? Jag är fortfarande lika feg, orkar inte tänka på mig själv.. 
Får jag de överstökat så är de gjort. 

Inte en tanke på att detta inte alls var sista gången. 
Jag är bild för antalet fler jag har skapat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0