tre texter, två allternativ




Sitter och övar in texterna ovan! Ska på antagningsprov imorgon för att komma in på teater på Sinclair. Antigningsprovet går till så att dom valt ut åtta texter, som jag har fått sett. Och då fick jag välja en av dom texterna, tolka den och sen läsa upp den imrorgon (texten jag valde är den sista texten ovan, "Till Julia") Sen ska man också göra nånting eget. Man kan sjunga, visla, läsa nånting, dansa eller vad man nu är bra på och vill visa upp. Jag har valt att läsa nånting. Allternativen jag har är ett styck ur min bok "Prata Om De " (första texten ovan) Eller en dikt som jag också själv har skrivit. (Andra texten ovan) Har dock inte bestämt vilken av dom två första texterna jag ska läsa!!!! Asså dikten är ju lättare att komma igåg i huvet för att de är rimm i den, men de är ju kul att läsa nånting ur en bok man själv skrivit och tryckt med liksom.. Aja jag kan alla tre texterna iallafall! 

Känner mig lite SMÅTT nervös faktiskt.. Och eftersom jag är bort HELA dan imorgon och HELA kvällen och HELA natten så kommer uppdateringen vara minnimal om ens nånting.. Ber om ursäkt för detta..

Och ja! Appropå inlägget om min kära underbara farmor igår, fick precis ett sms från henne om att hon hade sett på facebook att jag skulle på prov imorgon och önska mig lycka till och hon skulle hålla tummarna, älkar dig farmor ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0