tre och tre



Tre underdelar och tre överdelar som är klart snygga vår plagg!! Kan ju ta dom uppifrån från vänster ;)

Nummer 1, Ur snygg!! Såg en av tjejerna på 365 days bära den och den var snyggare på dom bilderna än inne på Zara hemsidan där alla plaggen åvan kommer ifrån. Super snygg! nummer 2, Gillar dom starkt! Tunna, luftiga, snyggt mönster. Kanske inte till vår men sommaren, absolut! Jäkligt coola och snygga. Nummer 3, enkel kjol. Så enkelt och så snyggt! Till allt? En stickad tröja, ett linne, vad som helst! Mycket roligare än ett par byxor. Nummer 4, Fastnade direkt för linnet! Dels för att de var luftigt och slappt liksom, passar både vardag och fest. Men också att de var vitt, riktigt snyggt med vitt nu! Bortsätt från detta linne är stora pösiga enkla linnen på topp för mig just nu! Även de avslappnat med ur snyggt. Nummer 5, En kappa är nånting jag också ska försöka kolla på, en vår kappa! Den är snygg och bra! Kan alltid användas, veckan runt! Och ta fram den på höstan igen går alldeles utmärkt. Nummer 6, En vit kavaj! Som dom skrev i SOLA som jag lästa idag "ska man bara köpa ett plagg i vår, köp en vit kavaj!" Jag håller med till 100 procent! Det är verkligen sjukt snyggt!

Det var lite vår-favoriter de! :) Alla plagg var fån Zara, och det var ju bara NÅGRA favoriter ;) Finns så mycket mer. 
Nu ska jag forsätta lyssna på gå musik och tat lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0