tjo tjejen

Photo jag och Amanda sist gång hon har här!

Halloj på er! Förlåt så heeeemsk mycket att de inte blev något inlägg igår :'( Eller a före klockan tolv.. Kom hit hem vid typ fem jag och Amanda och a då åt vi, jag duscha och vi hade fullt upp. Sen åkte vi till Mackan och var där till typ tio och en stund efter vi kom hem så somnade jag typ lite halft i sängen xD GÖTT! Men nu är jag på banan igen.. Så jag och Amanda ska snart sova ;)
Vi har haft gött iallafall, haft lite små tråkigt vissa stunder men de har funkat! :D

Imorgon åker väl Amanda hem någon gång och sen skulle tydligen min familj åka till Älgemon och sova, vilket jag inte pallar så jag kanske tar en natt ensam hemma! 

Och ja juste! Fick en anonym kommentar till förra inlägget gällande bilden. Att jag skulle sluta lägga upp sånna bilder. Okej en gång för alla! Vad är farligt med bilden!? en rygg och ett par höga shorts på en röv är de ingen som sett förr eller!? Jag fatta inte vad som var så farligt så jag ska sluta med sånna bilder? :s kolla på andra bloggare, är jag extrem på något sett eller!? Haha.. Hört talas om pohot-konst? Det har iallafall jag.. ;)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0