the end of the weeeeeek

Hallojsan! nu var de THE END OF WEEK! Mumsigt värre. Jag kom precis innanför dörren här i princip, vart å jobbat och efter jobbet åkte jag och Anita till Dingle och käka på kiosken med bröderna, kusinen william om farfar! Dom hade vart på nån traktor mässa eller nåt sånt tråkigt så vi mötte dom där och åt :) Gott vare! 
Och ja övriga dan: Har vart GRYYYYMT väder!! Åh hejhej sommar sol!? Villa bara ha MERMERMER!! Första lektionen gick jag ute i spåret med Maria, var gött men varmt! Sen hade jag två lektioner inne och sen slutade vi vid tolv! :) Var ute en timme med Emma, Maria och några goa killar i klassen, hahah vi ködre gris! Njuta i solen var de enda rätta! Ville gå till konsum och köpa glass men Maria tvinga mig att äta en bulle på skolan istället.. Blev ju bra de med! :P 

Nu ska jag hoppa in i duschan snabbt, göra mig iordning och sen nån gång framöver åka bort till Mackan är de tänkt :) 

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0