sometimes i got a good feeling

Hej världen! Klockan är snart ett och jag har faktiskt vart vaken i flera timmar! Bravo Fanny :D 
Mamma väckte mig kvart över åtta...... Eller a kvart över nio! Man ställde ju fram klockkan så snyggt idag och fick en timmes mindre sömn.. Mumma -.- Fick en sovmorgon med hela sex timmar! Toppen pigg är jag ju verkligen!! :D 
Aja mamma väckte mig iallafall för att jag skulle med på tips-promenad som började halv elva. Så jag åt lite frukost och sen åkte jag, pappa och bröderna till Klageröd. Var en jätte fin runda! :) Oslagbar utsikt och underbart väder. Hahaha själva frågorna gick la sådär.. 6 av 15 rätt..... :$ hehe så går de när man antyder att man är vuxen och vill ha vuxenfrågor! Kunde inte en ända xD heheh.. 
När vi kom hem vare voffel time också :D muuuums! voffeldagen är underbar ♥

Nu kommer strax Jenny hit :D vi ska fotta tror jag så de blir super! He de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0