Sol! Sol! skönt.


Hej på er! Nu var de lördag igen! :) Vart med mamma hela dan på Loftet, vart lagom mycket folk så de har vart bra :) Köpte en SOLO tidning i affären så jag satt och läste den ;) Till och med jag fick lön idag! En kille som heter Bosse köpte min bok så jag blev 100 kr rikare ;) Alltid kul! :D 

Nu ska jag ut och ta en promenad i de fina vädret ♥ Men får ta de lugnt för förra gången jag var ute och gick fick jag ont i låret som jag sträckt så jag halta sista biten :/ Hoppas de går bättre idag. 
Sen har jag en familjemiddag att se fram emot! Jag och mamma köpta MASSOR av räkor i affären :D MYS! 

Sköt om er och gå UT och njut av världen och vädret! Hoppas hela Sverige och hela världen har detta väder idag! Underbart. 

Idag drog jag på mig en långtjol från hemköp i Munkedal, en vit lite kort tröja med tryck på från Vero Moda, örhängen från Ur&Penn, halsduk från Gina Tricot, Skinn jacka och converse från London :)
(Solglasögon från nån marknad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0