slut med löjlirier! Talas..

TJA! Igen.. Haha kan ju ljuga och säga att jag vart en duktig flicka och pluggat, men har hört att de är fult att ljuga.. Så sorry men ni får höra den onda sanningen, jag har inte pluggat alls..
Tänkte vara så lat som man inte får vara med massa läxor i tankarna, jag tänkte nämligen sätta på en film.. Går Gud med på detta tro!? Jag kan gå med på de utan en endaste baktanke. 

Och GUUUUUUUUD jag fick seriöst andnings-problem när jag såg bilden ovan!!! Haha löjligt värre?.. Men HERREGUD vad jag skulle valat befinna mig JUST där, just NU! OMG, avundsjuk så jag vet inte vad på Impashion som var där nu i helgen, avundsjukare än jag vart på länge!! :'( 

Hahah okej slut med löjligheter! Talas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0