she needs a break

Hallojsan! Ny vecka nya tag, intesant? Började iallafall veckan med hårda tag på gympan! Styrka kondition! Var lite problem i vissa övningar med tummen dom hoppade jag över, gött med god energi på måndags morgon! Men den där styrkan och energin höll sig dock inte i hela dagen.. Fy så trött jag var sista lektionen! Mumsigt med en hör-förståelse i engelska just då.. Fyfan för engelska. Orkar verkligen inte.. Inte alls! Nationella kommer gå åt helvete.
Hade NO nationella idag med, var labben. Det gick iallafall bra! Fick ju en lapp där de stod precis hur man skulle göra så de var ju inte så svårt.. ;) 

Efte rskolan dök jag ner i soffan och kollade lite tv medans den härliga solen bara försvann utanför.. Orkade ingen promenad! 
Och vid sju kom Elin förbi :) Hann fota lite innan de också. Sen kom hon brummandes med sig epa :D vi hade bestämt at tse på Dirty Dancing för hon hade inte HELLER sett den!? Vad är de med folk asså!? Såg den ju med Amanda igår som inte heller sett den, förstår inte..? Aja vi såg den och den var lika bra som vanligt! :) Sen lyssna vi lite på musik och nu vid tio drog hon hemåt. 

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen SOVA! Dödströtta Fanny visar sitt rätta jag en måndags-kväll med en stor gesp.. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0