rosor skall ges i ojämnt antal och den röda betyder kärlek

Bildkälla. texten TROR jag är från låten HOME. Min absoluta favoritlåt just nu. Kärlek ♥

Har precis ätit mys middag med räkor nu med familjen, det var super gott! :) Före middagen tog jag då en premenad och jag fick ont i benet igen -.- Stör mig! Sen när jag kom hem så klippte mamma mig, eller a rakade.. Har knappt nåt hår alls på sidorna nu ;D kan ta en bild sen! :)
Nu framåt kvällen vet jag inte vad som händer faktiskt, just nu sitter jag vid datorn med en godis skål som önda sällskap som INTE bode vara här alls... Jaja nåt sällskap ska man väl ha.. ;) 

Vi kom in på rosor förut vid matbordet! Mamma har jobbat i blomsteraffär och sa att buketter med rosor alltid ska vara i ojämnt antal. Så tex 1,3 eller 7. Och dom olika färgerna betyder olika saker, röd betyder kärlek. Så nu vet ni de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0